En låååång helg

Det har varit en lång helg.
I fredags var det fest hos Emmah och sedan tunntömning på kåren. I lördags kom min familj och min lilla mormor var med. Sedan har vi fixat i lägenheten, men nu är det äntligen klart och fint.


Jag längtar sååå mycket efter mina flickor. När jag flyttade till Gävle fick jag ett fotoalbum med många minnen i. Kollade i det idag och fick längtan till att göra ingenting med mina vänner:)








Min kära samling!








Nu kommer jag inte skriva något på en vecka för nu drar jag och Sara till Grekland.
Hörs om en vecka!

Kommentarer
Ida säger:

Riktigt fint har du fått i lägenheten. Ha det bra i grekland och ha en bra sommar :)

2010-06-01 | 22:06:43
josse säger:

mysigt att lilla mormor var med. Hoppas ni får det jättebra i Grekland! kramar

2010-06-02 | 10:07:50
Emma säger:

men titta titta!!!!! så fint det blev i lägenheten, Verkligen stor skillnad!! känner igen gardinerna i rummet från stockholmstiden! Härligt nu verka ha haft det i grekland! jamas! hoppas allt är bra med dig, skönt att få vara hemma! puss och kraam!

2010-06-17 | 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback