Ljungby

Nu har jag landat i Ljungby efter långt om länge.
Jag och Sara har varit på Samos i en veckan. Vi hamnade på ett lugnt ställe så vi har endast solat och promenerat och ätit onyttigt och druckit vin. Gjort det som har fallit oss in helt enkelt. Jo just det ja, vi har spelat kort och Yatzy också. Sara kommer aldrig mer spela kort eller Yatzy. Jag tror henne inte. Bilder kommer senare.
Inatt har vi sovit hos Saras faster och sen åkte jag inte till stationen idag och åkte med ett tidigt tåg hem till Ljungby.
Jag älskar att åka buss och tunnelbana i Stockholm. Jag slappnar av av stressen som finns runt om. Hade världens flyt idag med. Precis när jag kom till busshållsplasten kom bussen. Precis när jag steg ner på perrongen kom tunnelbanetåget. Sen satte jag mig på stationen och åt frukost och kollade på folk. Sedan gick jag med ett leende ut till perrongen där tåget mot Malmö avgick.
Väl i Alvestad hämtade min kära far mig. Hemma väntade mamma med älgfärsbiffar fyllda med basilika och fetaost. Och jordgubbar till efterätt. Gud vad mina föräldrar måste ha saknat mig:)
Jag fick även ett väldigt gott mottagande av hunden Sally, en massa goa pussar!

Nu sitter jag här i ett regnigt Ljungby och väntar på bättre tider. Men gud vad skönt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback