Mammas födelsedag!

Idag är det en händelserik dag!
Vaknade först 04.22 men det kändes lite väl tidigt så somnade om och vaknade halv 7 av att jag hör mamma i köket. Upp och gav mamma en grattis kram eftersom det är hennes födesledag. Men mamma får dela den här dagen med så många andra. Min moster har bröllops dag och Vickan och Danne gifter sig. Men vi ska fira mamma nu i allafall. Grilla i detta ösregnet! "Har jag bestämt mig för att grilla då gör jag det!"

Åt frukost och sen bakade jag en tårta. Vidare ner till torget och köpte jordgubbar, sen till Ica och handlade. Förbi Meddo och solade en runda (Jag vill ju inte att Grekbrännan ska försvinna redan). Sedan hem lämnade av grejerna och ner på loppis med Nate. Men varken jag eller Nathalie gjorde några fynd.

Kom hem och gjorde färdigt tårtorna och sen ner än en gång och handla potatis. Hem igen och upptäcker att jag har världens huvudvärk.

Nu tar jag en paus från allt stök innan gästerna kommer.

Ikväll är den stora dagen! Prinsessfesten hos Lina. Hinner förhoppningsvis slänga in en bild innan jag sticker på festen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback