Prinsesskväll

Vad är en bal på slottet?
Alldeles underbar!

Det blev en perfekt kväll i går. Fantastiskt roligt!
Lina hade tänkt igenom allt i minsta detalj.



Först fick vi champange och minglade ute i trädgården efter det gick vi in i salong 1;)
Där fick vi sitta till bords och blev serverade förrätt. Det blev grön ärtsoppa. Hon hade tänkt prinsessan på ärten:) Men sen upptäckte vi att Victoria faktiskt också hade samma förrätt:)
Sedan var det varmrätt och då var det såklart slottstek. Till dessert serverades en passion (engelsk uttal!) muffin.





Vi hade även en frågetävling om Vickan och Danne. Jag vann dock inte ska jag tillägga! Men jag fick present ändå. Lina tycker det är så roligt att ge presenter så vi fick alla något som passade oss.



Senare på kvällen gick vi förbi Tina och Erik. Erik som fyllde 20 och gratta på vägen ner mot stan.



Väl nere på stan var det dock inte lika roligt! Jag trivdes bättre på slottet............

Kommentarer
rossi säger:

Men vad är prinsen du skulle leta upp

2010-06-21 | 14:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback