Boooring day

Vilken jäkla tråkig dag och den är inte ens slut!
Tog mig en promenad till Erikshjälpen, köpte 5 böcker det förgyllde ju min dag lite i allafall. Sen när jag skulle gå hem hade det börjat regna. Blä för det. När jag kom till Gevalia hade dem bränt bönorna idag och det luktade inte hallontårta om jag säger så. Ännu mer minus. Ringde till min far och pratade om allt mellan himmel och jord. Han ska klippa ner kastanjeträdet om nån undra....:P

Nu har jag läst mina böcker som jag köpte (givetvis var det pysselböcker).
Kolla vilken cool servettvikning jag har gjort:)

Skulle egentligen varit en fluga med, men jag skulle ju bara testa lite så det fick bli utan fluga.
Ser ni vad det är förresten?!

Emmah och jag skulle egentligen sprungit idag men Emmah hade ont i sina ben och jag kan inte imorron så vi delade upp oss den här gången. Vilket betyder att jag måste ge mig ut i regn och mörker själv. Ser verkligen inte fram emot det här.

Sen ska jag möta upp Erica och vi ska ut och gå en runda. När man är ute och går med Erica gör det inget om det regnar hon är som en sol hela hon! Och så ska vi såklart avsluta med lite te.

Imorgon tar jag tåget till Stockholm och ska möta upp mor min. Vi ska tillbringa hela dagen i Stockholm och sen följer hon med mig upp till Gävle. Jag hoppas på att hon kan får mig på bättre humör resten av veckan!

Kommentarer
Emma säger:

heeeeeeeeeej! varför ska han ta bort kastanjeträdet?? är väl bara av mig du skulle få denna fråga från.. haha

allt bra annars??

pussåkraam

2010-11-06 | 15:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback