Brandbilar

Varje gång som jag och Sara går hem från stan/träningen svänger Sara av till höger på ett ställe och jag fortsätter alltid rakt fram. Det konstiga är att vi alltid lyckas gå på fel sida om varandra så vi måste korsa varandra varje gång vi säger hejdå. Jag tycker det är lika irriterande varje gång o jag kommentera det varje gång:) Men plötsligt händer det!!!
- Har du tänkt på en sak Nina?
- Nej vadå?
- Vi går på rätt sida av varandra
Vi tog en high five på det i stället för att korsa varandra!

När jag kommer utanför min gård står det två brandbilar. Jag tänkte direkt: Det här är inte sant. Har jag haft några ljus tända? Spisen avstängd?
Men Frida satt lugn här hemma så jag förstod att det inte var hos mig då var. Tack gode gud för det. Med min otur vet man aldrig var det här kan sluta!

Nu är det dags att krypa ner i sängen för imorgon är det grupparbete och sedan redovisning.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback