Carros födelsedag

Igår firade vi Carro som fyller 24 år idag.

Vi fick en jätte smaskig tårta och Carro fick jätte fina presenter av oss. Som Carro själv har sagt: -Ingen tårta utan presenter.
Så det var bäst att vi köpte presenter till henne då, tårta vill man ju inte missa.
Vi var några stycken som hade gått ihop och köpte ett förstoringsglas och en matlåda med disneyfigurer på och ett kort. På kortet stod det: Du börjar bli gammal med försök ha barnasinnet kvar. Därav presenterna:P




Det var en väldigt rolig leksak hon fick.

Emma behövde låna förstoringsglaset så hon kunde läsa sina sms.


Här har vi VIP hörnan.


Det var inte många killar på festen men dem som var där var otroligt manliga.


Sara, jag och Sanna


Jag testar karriären som modell. Men den ser mörk ut.


Fredric hade det bra i soffan med alla tjejerna.


Partypinglorna Linda och Ida


Jag och Sara gör tema surkärringar. Jag måste säga att jag är grym på det där!


Party like a rockstar!

Det var i allafall en väldigt lyckad kväll!
Exakt 02.00 stod jag utanför min port och skulle gå in. Men jag kommer inte in. Det fungerar inte, jag rycker och drar och försöker men det går inte. Tillslut ringer jag min combo och väcker henne så hon får komma ner och öppna. Men då går det inte att öppna från insidan heller. Där står jag ute och fryser och på insidan virrar hon runt yrvaken. Hon hitter ett nummer som jag ringer men då finns inte det nummret längre. Hon hittar ett annat nummer som jag ringer och efter 20 min ungefär kommer en väktare som får hjälpa mig in. Det var något fel på dörren så han skulle felanmäla den. När jag väl kom in här jag Frida säga: Välkommen in i värmen.
- Ja tack, förlåt om jag ringde och väckte dig.
- Det är ingen fara. Du har alltid sån jävla otur.
När hon sa det knäckte jag mig och började asgarva men för att hon inte skulle höra var jag tvungen att kväva mig själv i kudden. Jag kunde inte sluta skratta jag höll på i säkert 10 min. Det är verkligen komiskt att det har hänt mig så himla mycket konstiga saker den här hösten och det blir bara värre och värre. Istället för att bli arg har jag lyckats vända det och se det roliga i det hela. Nu kan jag bara skratta åt allt elände!

Snart ska jag ut och trampa i snöovädret till stan och möta upp Sara för lite julshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback