Fredag

Igår var det härliga fredag, dem är dem bästa. Igår mötte jag upp Sara på stan och skulle julshoppa. Vi började vår vistelse med en fika på George Coffee house. Sen började vi shoppa:)
Efter det gick vi hem en runda och sedan möttes vi upp igen och gick och käkade planka. Det var en lyxdag igår. Efter det gick vi hem till Sara och myste i soffan hela kvällen.
Kaffe, glögg, pepparkakor, kaffeost och skumtomtar!


Kaffeost är en delikatess uppe i norr. Sara hade med sig det ner när hon var uppe och hälsade på på höstlovet.

Jag var väldigt skeptiskt till detta. Och med facit i hand måste jag säga att jag har ätit godare men det var inte direkt äckligt heller.

Glöggen köpte vi på stan, jätte god!

En hel mysdag med Sara!

Kommentarer
Sara säger:

Din min är oslagbar :D Nästa gång får du smaka på det i Kiruna och då smakar den riiiktigt Kirunesiskt :D Haha

2010-11-27 | 14:41:27
Bloggadress: http://heavenslashhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback