Monday morning

Vaknade för en timme sedan. Trodde inte klockan var så mycket men jag behövde tydligen sova ut och det är lika bra att passa på när jag inte har något i skolan. När jag vaknade snöade det ute och det gör det ju fortfarande. Det är verkligen jättemysigt. Dock ska jag till skolan och lämna tillbaka några böcker och då måste jag alltså ge mig ut i det här vädret det är inte lika roligt!

Hur var då helgen?

I fredags när vi landade åkte vi till Ävlsjö där mässan Allt för hälsa hölls. Vi gick runt där mellan 11-16 ungefär. Provsmakade, testade, fick massage och provsmakade lite till.

Efter det åkte vi hem till Saras kompis Sara som vi skulle bo hos. Vi blev bjudna på middag av en vän till mig, Fredrik och hans vänner. Sedan tänkte vi ge oss ut men vi stannade där hela kvällen och sen åkte vi hem sent eller tidigt.. En jätte rolig dag i allafall.

Lördagen var frugan upp och hoppade så då fick vi andra också stiga upp. Åkte in till stan och strosade runt där och chillade. Åkte hem till Sara igen och lagade carbonara. Iväg på förfest och sen hamnade vi på Strand, ett väldigt speciellt ställe. Kändes som en stor lagerlokal med betonggolv och ett pingisbord mitt i alltihop. På dansgolvet var det ganska speciell musik också. Men vi hittade ett litet dansgolv där vi kunde svänga lite:) Trötta åkte vi hem och åt mackor och somnade gott.

Söndag var Nina själv vaken tidigt och vi gick till SKHLM (Skärholmens köpcenter) som ligger 10 steg från Sara port. Det tycker jag var lagom gång väg:) Sedan åkte vi hem vid 17.30.


Färdgodis!


Vi började vistelsen med kaffe såklart!


Fick ett 30kroners tuggummi av Sara!


Min blivande säng för helgen.


Emil lagade middagen, fantastiskt!


Vi spelade spel. Hopplöst!


Emil och Fredrik tänker så det knakar.


David i Fredriks nya mössa haha.


Tavlorna är uppsatta med vattenpass.....


Vi tar oss en sväng om!


Sara visar Sara Stockholm.


- Ursäkta, skulle du kunna ta ett kort på mig och Sara?
Han fattade det som att han skulle vara med på kortet:)


Världens sötaste Sara. jag hjälper till att dra på smilbanden:D


På SKHLM blev det hamburgare. Det syns inte riktigt på bilden hur jäkla stor det faktiskt var!


Sara försöker svälja chokladbollen hel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback