Söndag

Idag kan ha varit den bäst söndagen för i år. Jag skulle vilja göra om den tusen gånger. Jag har haft så mysigt med dem jag tycker bäst om!
Bakat och bakat och bakat
Snackat och snackat och snackat
Fikat och fikat och fikat
Skrattat och skrattat och skrattat
Kollat bocken kollat bocken kollat bocken
Ätit kebab ätit kebab ätit pizza
Ätit julgodis ätit julgodis och ätit julgodis
Kollat beck kollat beck kollat beck.

En underbar söndag helt enkelt.....


Tre lika delar pepparkaksdeg.

Många julgranar blev det.

Sara in action.

Lussekatter på G.

Promenad till Bockinvigningen.


Stora bocken.

Vi köpte en korv och hittade även lilla bocken.

Lilla lilla julmarknaden.


Snöängel måste göras.

Rulla tryffel.


Det blev två sorters tryffel. Jätte goda båda två!

Massa goda lussebullar och massa goda pepparkakor!

Jo jag har bestämt mig. Helt klart den bästa söndagen för i år!


Kommentarer
Lisa säger:

Gott allt bakande ser ut! Sötsuget steg precis till max här, kanske man själv skulle baka :P haha! Kul första inlägget om bocken va, till stureplan, haha. galet =)

2010-12-23 | 12:09:19
Bloggadress: http://missunpredictable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback