Vinterland

Vem vill inte bo i Gävle nu?




När jag vaknade och såg detta underbara väder var jag bara tvungen att ta en morgonpromenad och ta lite kort. 9 grader kallt men ack så fint. Igår var det också helt fantastiskt fint!


Det här kortet är från igår.

När jag kom gående utanför min port skulle min granne gå in. Han hade en cigarett i handen och tänkte gå in med den. Men jag blängde på honom och då släckte han den. Han måste ju bara ha respekt för mig:P
Idag ska jag ägna mig åt att plugga därför behövde jag en promenad för att piggna till!


Kommentarer
Tesse säger:

Åh så fint! Hade velat vara i Gävle nu. Kanske inte så mkt för snön, men för dig!!

2010-11-17 | 09:53:35
Bloggadress: http://tessse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback