good feelings....

Efter att morgonen började sådär har den nu vänt till det positiva.
Jag var som sagt inte ens sugen på den här veckan. Nu känns den redan lite lättare. Hittade en kanon tidning på stan, ätit världsgod soppa och skrivit på tentan. Till min stora förvåning har jag insett att jag bara har en fråga kvar!!! plus lite småjusteringar. Me like!

Lyssnar på pappas musiklista och kommer i stämning inför diskningen som väntar......


Ska förresten boxas med Sara idag. Får se om jag vågar mig dit idag. Fick en käftsmocka av henne förra veckan;) Jag ska ge igen....

På återseende.


Kommentarer
Tesse säger:

Skönt att höra vännen! Skicka lite positiv energi hit också så skulle jag bli glad!

2010-10-25 | 15:19:03
Bloggadress: http://tessse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback