Ingen vanlig torsdag

Igår var det ingen vanlig torsdag. Jag hade ingenting planerat och trodde det skulle bli en lång och tråkig dag. Men det visade sig bli en bra dag!
Först var jag hos Sara på lite kaffe. När jag kom hem var hela min brevlåda fylld med post. Ett stort paket från mamma. Ett mjukt kuvert från mamma och ett stort kuvert från farmor! Gjorde mig lite fruksallad innan jag kikade på posten.
Mamma hade skickat presenter till mig och jag blev så hiiiiiimla glad. Efter den trevlig upplevelsen pysslade jag hela eftermiddagen. Senare på kvällen begav jag mig till Emmah för att bli bjuden på mat. Rena lyxen må jag säga! Efter det gick vi till Heartbreak och var med på Quizen. Dock vann vi inte även om vi trodde att vi skulle göra det haha.













Emelie och Emmah



Snart dags för fest här hos mig! Men först lite dammsugning och sen matlagning med mina två flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback