Kanelbullensdag

Idag har det varit en skön dag och kanelbullensdag. Först var jag och tränade lite. Sen mötte jag upp Sara, Sanna, Ida och Linda på Folketshus och tog en kanelbulle med kaffe till. Vi satt precis vid fönstret och kollade ut på dem vackra färgglada träden.

Efter det följde Sanna och Sara med mig hem och vi åt rostade mackor och satt och tjattrade i flera timmar. Sen var jag tvungen att köra hem dem för att jag skulle hinna handla innan Biggest Loser finalen!

Efter Biggest Loser finalen cyklade jag till Erica och där blev jag bjuden på bullar och varmchoklad. Mycket trevligt!

Imorgon väntar introduktion på den nya kursen, beroendelära.

 

Det var allt för mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback