Löparkompis

Nu ska mina nya löparsko dammas av. Har bara använt dem en gång sen jag köpte dem i somras.
Jag har äntligen hittat en löparkompis. Vi har i och för sig inte sprungit någon gång än, men imorgon har vi bestämt att vi ska ta en runda. Och jag hoppas att det blir en vana.

Jag ska springa med Emmah och hon har anmält sig till Göteborgsvarvet, så hänger jag med henne varje gång hon springer så kommer jag vara grym i majmånad;)

Då ska jag tävla mot Tesses pappa:) Vi slog vad i somras att till jul ska vi tävla 5km rundan utanför min dörr hemma i Småland. Jag ska vinna punkt slut.

Kommentarer
Tok säger:

HAHA! den där tävlingen har nog min pappa glömt bort. Är nog bäst jag påminner honom om han ska ha en chans =)

2010-10-17 | 15:29:34
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback