Tessehelg


På fredagskvällen åt vi pizza och drack vin.


Lyssnade på musik och kollade på idol.

Lördagsförmiddag tog jag i med min ljuva toner och sjöng för Tesse på hennes födelsedag!

Och åt vattenmelon till frukost:)

Resten av lördagen gick vi runt i halva Gävle. Vi var på Erikshjälpen och fikade kaffe och bulle. Sedan åkte vi till Valbo och spatserade runt där resten av dagen. När vi kom hem var vi helt slut och somnade i soffan ca 10 min. Efter det bestämde vi oss för att gå ut och äta och sedan gå hem och ligga i soffan resten av kvällen. Precis som det ska va:)

Söndag låg vi dock också bara i soffan och kollade på film.

Idag har jag pluggat nästan hela dagen. Har i allafall kommit en bit på vägen nu. Ikväll blir det lite step och sedan troligtvis lite mer plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback