The end

Jag har inget internet längre. Så nu är jag hos Sara och lånar hennes;)

Jag var och klippte mig förra veckan hos en som läser till frisör. Och jag var så himla missnöjd när jag kom hem så jag har haft uppsatt hår sedan dess. Ingen riktigt som har trott på mig heller att det är så dåligt som jag berättat. Nu har Sara kammat igenom mitt hår och hon skrattade åt min frisyr och sa att jag måste gå till en frisör och fixa till det.
Jag tror Sara menar att hon vägrar gå ut med mig om jag ser ut så. Undra om hon tänker sponsra mig eftersom hon tycker jag är ful:P

Nu ska vi cykla till Willys och handla. Tur jag har mössa:)

Kommentarer
Sara säger:

Du är inte ful :) Bara lite hackigt hår ;)

2010-09-28 | 18:23:22
Bloggadress: http://heavenslashhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback