Valbo

Idag har jag, Sanna, Ida och Sara varit i Valbo och shoppat lite. Jag gjorde världens fynd, en sammets kjol för 24 kr!

Sen åt vi lunch på Ikea och snurrade runt där idag. (Det går rykten om att Gävles Ikea är det minsta i Sverige och jag tror faktiskt att det stämmer.)


Ida, Sara, Sanna


När vi kom tillbaka till Gävle höll dem på att inviga stora torget. (Hållit på att bygga om det så länge jag har bott här)

Precis när jag kom släppte dem upp jäääääätte många ballonger i luften.


Det var riktigt ös på torget. Jätte mycket folk och Salem al Fakir uppträde. Sånt händer i Gävle en helt vanlig söndag!

Nu ska jag läsa lite litteratur som faktiskt är himla intressant och sedan kolla på tv resten av kvällen. Måste ladda för kommande vecka. Har skola måndag till lördag den här veckan. Så går det när man ska läsa en extra kurs. Kost och prestation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback