Dagen som gick...

I morse begav jag mig tidigt till skolan för att göra cykeltestet. Och det gick fint, blev godkänd och nu kan man lägga den kursen bakom sig. Eller ja iallafall tills man får betyget i kursen:P
Efter det bjöd hälsopedagogerna på frukost i skolan så jag och Sara tog med oss smörgåsar till föreläsningen som började. Efter det satt jag, Sara och Jonas och försökte komma på vad vi ska skriva vår A-uppsats om. Vilket inte gick så bra. Jag ska sova på saken.

När jag kom hem var jag så rastlös att jag satte mig och läste litteratur. När det var utläst var jag fortfarande rastlös och gav mig ut på en promenad. Hade som sagt inte tänkt gå på phaddermötet men när jag ändå var ute och gick kunde jag lika gärna svänga inom mötet.

På vägen hittade jag vårtecken!

Och så hittade jag små kottar:)



Efter mötet tog jag och Carola följe till centrum där jag hoppade av och köpte lite innebandybollar till Knatteskutt. Hem och lagade potatismos och fiskpinnar samt diskade:P
Sen gick jag och kollade på fotbollen. När jag kom hem dammsög jag och nu ska jag snart hoppa in i duschen innan det är dags för Big Brother.

Jag tycker jag har varit ganska effektiv idag för att vara Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback