Dagens i-landsproplem

Eller dagens och dagens... snarare i månader har jag haft problem med att inte komma på vad jag ska laga för mat. Jag hittar ingen motivation till att laga och är inte sugen på något särskilt. Det är så tråkigt att laga mat till sig själv. Jag behöver helt enkelt någon att laga mat med.

Sara visade mig idag en sida som hon tyckte jag skulle kolla in. Fantastisk rolig, kolla in den Vad i helvete ska jag laga till middag 


Var i allafall och handlade idag. Köpte potatis, lök, rödbetor, kyckling, qourn, grönsaker och ägg. Vad kan det bli av detta?
Jag hade ingen baktanke med det jag handlade utan köpte bara varor som jag tycker om helt random. Jag får försöka pussla ihop några måltider så jag klarar mig ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback