Effektiv?

Jag tycker nog att jag har varit ganska effektiv med plugget idag. Först hade jag en dödstråkig föreläsning i skolan. Vi hade en "bensträckare" 45 minuter innan vi slutade och då tänkte jag gå hem. Men efter pausen så var sista halvtimmen intressant. Då fick jag en massa bra material som jag kan använda till uppsatsen. Tur att jag stannade kvar. Mindre roligt att det var tvunget att ta 2½ timme innan det sista lilla intressanta kom fram.

När jag kom hem började jag plöja genom litteraturen. Läste klart en bok och sedan ställde jag mobilen på en 25 minutare powernap. Efter de 25 minuterna var jag fit for fight igen! Fortsatte att plöja och skriva. Nu känns det som att jag till och med har kommit någonstans och jag vet var jag ska börja och fortsätta med.

Så därför följer jag med Frida på Kibox ikväll.

För övrigt är det rått, grått, kallt och tråkigt väder idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback