Bakikak

Igår bakade jag banan- och blåbärsmuffins. Min bananer var mer bruna än gula så dem fick bli kaka i stället.
I julklapp fick jag muffinsformar av min kusin, jätte fina, så jag tänkt dem tar jag. Dock var de inte så stabila så i stället för att bli 30 muffins blev det en stor.

Det blev några fina också med dem komn inte med på bilden:)
Jag bakade för att jag lovade gruppen att bjuda på muffins för vi skulle egentligen haft grupparbete idag. Men det är flyttat tills på söndag så då ska dem få smaka min muffin. Fick även reda på att vi ska va hos mig och ha grupparbete.
-Nina, vi ska va hos dig på söndag.
-Ehh jaha jo det går väl bra.
 
En stund senare säger nästa person
-Nina, vi ska va hos dig på söndag.

Jätte bra att man är med och bestämmer om sitt eget hem;)

Kommentarer
emma säger:

Vilka gulliga muffinsar;-) såg ut sådär för mig förra veckan då jag gjorde ö muffins!

2011-02-07 | 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback