Dålig dag

Vilken jävla pissdag det har varit idag. Skönt att den snart är slut.
Grupparbetet gick bra. Blev klara mycket fortfare än vad vi väntat oss.

Föreläsningen var bra tycker jag. Gubben pratade väldigt fort.

Gick hem med Erica och bjöd in henne på te och mackor.

Sen lagade jag min cykel.

Jobbade lite.

Kollade betyget på tentan och den klarade jag.

Nu har jag kommit på vad jag ska tatuera (ja mamma, det är dags att trotsa dig lite)

Och nu ska jag krypa ner i badat och hälla på så att det blir jättttte mycket bubblor.


Kommentarer
Tesse säger:

dålig dag? jag tyckte den lät ganska bra! Och duuu, jag ska också tatuera mig och vet också vad jag vill ha. Ska vi göra ihop? :)

2011-02-09 | 08:43:50
Bloggadress: http://tessse.webblogg.se/
Rossi säger:

Jag trodde du var vuxen nu. Hur kan du bara ha tanken på att tatuera dig. Du vet vad jag tycker.

2011-02-10 | 09:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback