Hampus födelsedag!

Igår fyllde Hampus år och i fredags firade vi honom.
Först var vi på Interpool, åt och drack gott. Sedan var vi några som drog vidare på mellanfest hos Sara. Tillslut hamnade vi på kåren där det var helt dött. Så tidigare än förväntat låg jag hemma i sängen igen:) Fram till kåren var det i allafall jätte trevligt!



Bor man i Gävle måste man ha en Brynäströja tyckte Fredrik och Lao.

Eftersom Hampus skyddade nollorna i höstas så bra ville nu dem skydda Hampus med ett kondom halsband.

Ida läste upp en rolig dikt som hon hade knepat ihop.

Av oss fick han en korg med allt som är Hampus. Ostbågar, coca cola, cider, kondomer, choklad, Kalle Anka tidning och ja allt var det nu va:P

Chill med Linda och Sara.

Jonas gick loss med min kamera. Han tyckte det var jätte roligt att det fanns en sån funktion.

Det här kortet är taget utan att vi var med på det. Sara måste ju tycka jag är en idiot på riktigt. Jag ser glad ut och hon ser väldigt skeptisk ut.

Jonas sambo Marie.

Sen gick vi hem till Sara.

Vi dansade lite.

Och dansade lite mer...
Sen gick vi till kåren och dansade lite mindre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback