Nostalgi

Jag har varit så seg hela dagen eller ja hela veckan. I allafall så satt jag och lyssnade på musik och kom att tänka på Magnus Uggla. Kollade igenom vilken låt jag skulle välja och när jag såg den var jag tvungen att sätta på högsta volymen.

Kan det va kärlek?

När jag skulle börja gymnasiet flyttade jag till Halmstad med Kristin och hon var helt frälst i Magnus Uggla just då. Den här låten gick på högvarv hemma hos oss. Framförallt när vi städade, då öppnade vi alla fönster och altandörren och satte på Magnus Uggla på högsta volym!





Finns det några normala bilder på mig och Kriss? Svar: NEJ

När jag väl kom och tänka på gamla tider kunde jag inte sluta så till middag fick det bli potatismos och fisk i ugn. (Min dagmamma gjorde alltid fisk i ugn och det var min favorit!)

Kommentarer
kriss säger:

haha vilka underbara minnen Nina!!! och NEJ jag tror faktiskt inte att jag har någon "normal" bild heller. Men det representerar ju oss =)....kärlek

2011-02-22 | 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback