Otakt

Jag har kommit i otakt med min dygnsrytm. Jag somnar jätte sent och vaknar vid halv tio varje dag. Det är verkligen inte likt mig. Jag är hellre en morgon människa än en kvällsmänniska.

I lördags när jag skulle ha Knatteskutt vaknar jag av att jobbmobilen ringer. Då är klockan nio och jag ska cykla kvart över nio. Jag hann ju det var inga problem men i normala fall sover jag till 8 typ. Förutom på våren och sommaren då har jag tur om jag lyckas sova till sju:)

Jag trivs i allafall bättre med att vakna vid sju än tio!

I morgon ska jag i allafall försöka vända tillbaka dygnet för då får vi hemtentan i stress och då får jag mest gjort på förmiddagen så det blir tidiga morgonar i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback