Sjuk!

I torsdags var jag hos Jonas och gav massage och sen fick jag massage. Sen fick vi stressa till skolan för vi hade redovisning i kursen stress. Nåväl vi kom i tid och vi började redovisa. Det gick sådär bra för mig, jag låg nog fortfarande kvar på massagebänken.

Efter det var det Knatteskutt på kvällen och det gick bra förutom att det var helt omöjligt att komma ihåg namnen den dagen.

I fredags tog jag ledigt av allt i livet och gick på stan med Sara. Vi åt lunch på HeartBreak. Jag kan rekommendera det, jätte bra buffé och endast 70:-

Efter det gick vi hem till mig och båda däckade i soffan, kände redan då att jag inte mådde så bra. Vi lagade lasange och Ida kom över på film och godis.

Ju längre kvällen gick desto sämre mådde jag och när jag skulle gå och lägga mig hade jag frossa.

Lördagen vaknade jag svettig och cyklade till Knatteskutt. Den här gången var det de minsta barnen och dem var verkligen små:)

Resten av dagen låg jag i soffan och tänkte bli frisk.

Men när jag vaknade på söndag var jag inte frisk. Låg hela söndagen.

Måndag tänkte jag hoppa föreläsningen och bara vara med på grupparbetet. Sara ringde halv tio och sa att föreläsningen av inställd och att vi skulle göra grupparbete nu, så hoppade på cyklen och gjorde grupparbete.

På kvällen var jag riktigt snorig och idag känner jag mig mer snorig. Jag som trodde att jag skulle vara frisk nu.
Jag ska i allafall till skolan på föreläsning och lite grupparbete sen!

Fick en tablett från Frida från Thailand. Den ska tydligen vara dunder medicin "Tiffy". Nån som hört talas om den?
Dör jag så vet ni vad det är;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback