Lördag med sol

Igår när jag vaknade stod termometern på 40 grader i solen. Alltså ännu varmare än i fredags så jag kunde inte sitta inne och plugga då så jag begav mig till Gävle Strand och låg där mer eller mindre hela dagen. Sen kom Ida och efter en stund gick vi hem till mig och åt en sen lunch.

Resten av dagen bestod av att städa, en ganska bra dag ändå:)

Fredagen var ungefär likadan. Hade tänkt att plugga men det var så otroligt fint väder så gick även då till Gävle Strand och Ida höll mig sällskap. Sen gick vi ner på stan en runda och köpte ÄNTLIGEN en bikini.
Senare på kvällen möttes vi upp igen och åt först pizza och sen gick vi runt i Gävle som två vilsna själar innan vi bestämde oss för att äta glass

"Det är roligare att äta fast man är mätt" - Ida

Sen gick vi och hyrde en film. Så det blev en lugn kväll vilket inte riktigt var tanken från början.

Idag SKA jag plugga, som tur är är det inte lika fint väder idag:)

Lunch på balkongen.









Kommentarer
Ida säger:

mycket roligare. tack för en grymt mysig helg :)

2011-06-05 | 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback