Sommar

Jo nu tror jag faktiskt att man kan säga att det är sommar. Igår kväll vid 20.00 var det fortfarande 20 grader varmt, det är ju helt underbart.
Just nu är det 36 grader i solen utanför mitt köksfönster. Behöver jag säga att jag är sådär motiverad till att plugga?

Men jag och Ida har en plan. Vi ska plugga lite för att få nåt gjort sen ska vi köpa glass och jordgubbar och lägga oss i solen.

Idag kunde jag lätt inviga balkongen med att äta frukost. Det var nästan på gränsen för varmt till och med.


Kommentarer
Anna och moa säger:

Hej! Super fin blogg :) Läs och kommentera gärna våran blogg :D

//Anna & Moa

2011-06-03 | 10:40:04
Bloggadress: http://ponniliv.blogg.se/
Ida säger:

det blev aldrig någon glass ;)

2011-06-03 | 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback