Absolut Gotland

Nu är jag hemkommen och den här resan har varit bland det roligaste jag varit med om.

När vi kom ner på torsdagsnatten var jag helt slut och gick och sov på en gång medan många andra fortsatte att festa. Dagen efter fick vi vår frukostpåse och vi satte oss på en parkering och åt frukost i solen.


Sedan invigde vi Lindalie


På väg in till Visby,helt galen busschafför. Han försökte mer vara DJ än att köra bussen.


Vattenballong lekar där vi hade laget Tyskens crewmembers. Vi vann inte :P


Ölspel på G som gick ut på att bluffa. Gick väl sådär.....


Lite volleybollspel


Sedan sittning i det gröna, grillat.


Häng på standen i solnedgången.


Fler lekar, en cykel som hoppade upp och ner när man trampade.


Häng i solen


Lördagens sittning, tacos och spex stod på schemat. Grisarna gjorde ett tappert försök att sjunga en sång.


Allsång:)


Studs i parken med Ida.


En liiiiiiten sammandragning på den här helgen. Nu ska jag bege mig till träningen och rätta till mig efter den här smått onyttiga helg.

Kommentarer
Ida säger:

Helgen var grym. Så kul vi har haft.

Vi är ett bra team!



Du och jag Ninis :)

2011-05-23 | 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback