Ett inlägg

Har tappat suget med att skriva men här kommer en uppdatering vad som har hänt den senaste tiden.


Familjen var på besök när jag fyllde år.

Det firade jag med en middag med de bästa!
 



Visar pappa Gävle Strand.

Visade även min granne.


Mötte upp de andra för en fika.

Målade naglarna och beslutsångest vilken färg vi skulle välja...

Längst upp på vinden blev vi uppskickade i skolan för att ha "föreläsning" En bra utsikt på skolan hade man där iallafall.

Jag har varit på FIA-sittning (För Ideelt Aktiva) tema 1900-talet. Ida och Linda valde 80-talet.


Jag valde 20-talet....

.....och det var vi fler som gjorde. Jag hittade Malin som hade exakt samma klänning som jag:)

Jag och Ida har bakat cupcake. Vi hade en förhoppning om att vi skulle göra dem finaste cupcakesen men slutresultatet såg mer ut som att barn har gjort dem... De var i allafall väldigt goda:)

Tre storlekar blev det:)



Något mer har nog inte hänt. Isåfall återkommer jag........ håll utkik...



Kommentarer
Ida säger:

Haha, våra cupcakes är så där härligt charmiga på ett mindre smickrande sätt. Men som sagt goda var de :)

2011-05-15 | 10:34:18
Tesse säger:

Åh, jag hade velat vara med o fira dig på din dag. Vi få ta igen i sommar! Kärlek!

2011-05-15 | 12:14:25
Bloggadress: http://tessse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback