Tjejkväll

En gång om året i slutet av maj har Gävle en såkallad Tjejkväll. Det innebär att alla affärer har öppet mellan 19-22 med en massa bra rabatter.
Igår var jag och Erica en runda på stan för att se om vi fyndade något och om vi gjorde!

Jag köpte två par jeansshorts och två par byxor för inte ens 500 spänn. Det måste ju ändå ses som ett fynd:P Tack kära mormor för det :) (Fick pengar när jag fyllde år).

Erica hittade också en hel del så det var en lyckad kväll.
Efter det hade jag tänkt gå på quisen men jag var så trött så jag gick hem istället.

Idag är det nämligen en lång dag. Först ska jag jobba på beachvolleybolltuneringen på skolan och sedan hem och byta kläder för att gå vidare till en förfest och sedan avslutas kvällen med tunntömmning på Kåren.


Mitt söta fadderbarn fyllde förresten 1 år förra helgen

 och jag hade köpt en sån söt skinnjacka till henne

Haha hur söt är den inte?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback