Träning på schemat

Jag lovade mig själv att ta tag i träningen när Knatteskutt var slut. Och Knatteskutt tog slut i lördags så från och med den här veckan är det hårdträning för mig som gäller. Jag ska gå ut hårt och sedan öka (önsketänkade).
Nåväl idag ska jag i allafall på cirkelfys. Jag kommer alltså dö idag, det är sjukt jobbigt när man är tränad och nu ska jag ge mig på detta otränad.

Det som är positivt är att jag har längtat efter träningen och jag är sjukt taggad på att ta tag i träningen igen!
Det ska bli skönt att få svettas, plågas, njuta och efteråt känna sig duktig!

Jag är väl förberedd på den fruktansvärda träningsvärken jag kommer att få........


Kommentarer
nathalie säger:

Ska vi börja springa ihop när vi kommer till ljungby för sommaren!?? mina skor saknar dina skor :)

2011-05-20 | 12:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback