Bättre dag idag

Ja men nu börjar jag i allafall se toppen så nu är jag glad igen!
Har redan idag skrivit klart en uppgift vilket betyder att jag är helt klar med Fysisk aktivitet kursen och har endast två arbeten kvar i den andra kursen.

Sen har jag även hunnit städa och givetvis målat naglarna. Dem blev jätte söta idag men fick inte bra bild och orkar inte ta med vanliga kameran så bild kanske kommer sen.

För övrigt kan jag ha världens bästa pappa. Han ringde i morse och så sa han att jag skulle gå till stan och köpa mig ett par nya inomhusskor och så betalar han. Fick så ont i fötterna igår när vi jympade så det slutade med att sista passet hoppade jag runt utan skor. Så en invenstering i ett par nya är nog väldigt klokt.

Så nu sitter jag och väntar på Natalie som ska bli klar med sitt plugg så vi kan gå ner på stan sen.

En ganska bra lördag hittills måste jag säga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback