Kära granne....

Är du helt från vettet?!?!

Min kära granne spelar ofta på lördagar och söndagar på dagen hög musik. Alltså jag hör exakt vad dem sjunger.... om jag nu hade kunnat tyda det eftersom det bara är afrikanskmusik!!
Jag blir tokig, förökser dämpa det med att hög voylm på TV:n men hjälper inte. Nu satte  jag på lite musik som ingen annan skulle kunna höra men då HÖJER grannen så nu hör jag min egen musik blandat med afrikanska. Jordin Sparks och afrikanskmusik går INTE ihop!

Jag som försöker plugga också men jag får läsa samma mening 15 gånger för jag kan inte annat än att bara tänka på musiken.

Jag tror det går någon jävla ventilation precis vid deras högtalare upp till mitt vardagsrum....


Galet irriterande ! ! ! ! ! !

Kommentarer
rosita säger:

Vad bra att du har musik. Dansa Zumba vet ja.

2011-10-22 | 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback