Ursäkt?

Var och handlade idag på förmiddagen och när jag kom hem kände jag mig helt död. La mig i soffan och somnade visst. Vaknade av att mor min ringde och väckte mig. Vilket var bra för jag skulle tvätta en timme senare. Så jag har hållit på att tvätta ikväll. Nu när jag vara nere och hämtade den sista tvätten hittade jag mina två favorit stickade koftor i tummlan. Jag har alltså tumlat min koftor!!
Är det en ursäkt att jag är sjukt, eller är jag bara allmänt korkad?!

Den här gången hade jag ändå tur, de hade inte krympt....

Nu ska jag fortsätta att ligga i soffan och kolla på tv för imorgon ska jag hjälpa Sara att flytta och då måste jag vara pigg.

Skulle egentligen pluggat i helgen men har verkligen inte orkat. Men och andra sidan kommer jag ändå inte kunna träna i veckan så då kan jag lika gärna sitta i skolan på kvällarna också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback