Ej pojkvän

Tycker det var skit tråkigt att ingen hade tid med mig i helgen.

Men va fan så illa är det ju inte att vara singel.

Jag får ju alla popcorn för mig själv
Får äta massa glass för att jag tycker synd om mig själv
Får kolla på så många tjejfilmer jag vill
Slipper slåss om vad man ska kolla på tv:n, jag är bossen
Slipper trängas i sängen, jag kan fortsätta att sova på diagonalen
Har blivit dunder förkyld också och då gör det inget att jag lägger mina snorpapper överallt!

Tilläggas ska göras att jag tog på mig pyjamasbyxorna kl 17.00

Det här är ju helt fantastiskt! Och imorgon kväll har jag bokat tvättid mellan 18-22. Perfekt aktivitet en lördags kväll!


Kommentarer
rosita säger:

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge. Du hittar särkert den riktiga prinsen.

2011-10-01 | 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback