Men gud

Virrepannan är i farten igen. Skuttade hem från träningen idag för jag tyckte att den gick så bra. När jag går förbi Östers närlivs som ligger 50 meter från min port kommer jag på att jag glömde cykeln på träningen...jippi. Men jag orkade inte gå tillbaka och hämta den så jag håller alla tummar jag har att den står kvar där imorgon när jag hämtar den!

Har packat en massa idag med. Fast det syns fortfarande inte att jag har packat något. Har ju galet mycket grejer. Har man en mamma som kallas för FixarRosie så förstår ni varför jag har så mycket grejer. Det är inte direkt jag själv som har samlat på mig allt detta:P

Är det någon som behöver ett soffbord? Ej fungerande symaskin? Stekpanna? Gardiner? Ljusstakar? Ja då har jag, det är bara att säga till! Ni kan fråga om vad ni vill för jag har säkert det också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback