Tung dag

Gud vilken tung dag. Har inte fått någonting gjort idag fast jag hade tusen saker som jag var tvungen att göra. Har lyckats tvinga mig att kolla igenom föreläsningen på blackboard och jag blev precis klar. Försökt påbörja att skriva uppgiften som ska in på torsdag morgon, vilket inte har gått så bra. Har faktiskt varit och handlat, vilket inte heller gick så bra då jag glömde att handla en massa. Ska snart i väg och träna boxning med Sara och det kan jag ju alltid hoppas på att det går bra men det är inte säkert, för jag har en grym träningsvärk i mina ben från i fredags. Har idag gjort av med massor med pengar också. Bokat resa till Kiruna över påsken. Ska äntligen få se frugans hemstad:) Jag hoppas det är snö kvar så jag får se det riktiga Kiruna.

I fredags var jag och fikade med Erica och sedan var jag på fest hos Emil och Therese. Lördagen blev det inte många knop. Tim ville ha pannkakor och jag ville ha potatismos. Tim vann..... och på kvällen blev det bio, En gång i Phucket. Helt okej film faktiskt:) På söndagen fick jag mitt älskade potatismos:)
Hade lite ångest i går kväll när jag gick och la mig att jag nästan inte varit ute men jag skyller på att det varit för kallt:P

Imorgon får jag helt enkelt ta nya dag. Känner på mig att morgondagen kommer bli en bättre dag!




Kommentarer
Jens säger:

Haha, du och potatismos.:P Jag åt faktisk också potatismos i söndags, och jag kan nog lova att min var godare. Potatismos med massa goda klumpar. Mums. Hoppas det går bättre med plugget idag.:)

2012-02-07 | 11:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback