Ht 11 check

Nu är jag klar med höstterminen 11. Fyra terminer klara och måndag börjar min femte. Herregud vad tiden går. Som vanligt ;) blev jag godkänd i alla kurser även den här terminen. Dock vet jag ju i och för sig inte hur det blir med uppstatsen men jag är 99% säker på att jag blir godkänd på den:)

Igår var jag och Natalie på boxning. Hon försökte döda mig, livsfarligt att boxas med henne:P
Jag skulle springa iväg och runda ett annat par medan hon stod i plankan. När jag kom tillbaka skulle jag krypa under henne och hon skulle lägga sin tyngd på mig så jag fick svårare att komma igenom. De två första varven kom jag i sån fart så jag bara gled rätt igenom innan hon hann att lägga sig på mig. Tredje gången tänkte hon "nej nu jävlar" och skyndade sig att lägga sig och la sig ju då givetsvis rätt på mitt huvud eftersom jag hade inte hunnit igenom längre. Så jag kom ut platthuvuad istället! Det är ju smart att mosa motståndarens huvud. Natalie är minsann taktisk hon:)

Resten av dagen idag ska jag träffa Sara och lite senare Emmah. Ska även försöka hinna med att gymma lite idag och kanske avsluta dagen med att städa:) De två sist nämnda aktivteterna kommer möjligtvis att inträffa fredag istället:P

Jag känner mig så himla glad idag och det är -4 grader med strålande solsken och vitt på marken. Bättre kan det ju inte bli:) 

Vi fick många kommentarer på nyårsafton att vi var fina, jag kan ju se varför alla ansåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback