Jahopp

Min mamma ringde idag och klagade på att jag aldrig uppdaterar. Jag undrade vad jag skulle skriva om men det hade hon inget förslag på. Tycker inte det händer så mycket så därför skriver jag sällan. Men ska väl försöka kunna klämma ner några rader nu när det var så länge sen jag skrev.

Börjar väl med nyårsafton då. Hur roligt som helst. Jätte bra anordnat av killarna. Perfekt lokal och bra umgänge! Slutade med efterfest hemma hos mig och Natalie och klockan 6 somnade jag och vaknade klockan 10. Lite lagom trött resten av nyårsdagen.

Natalie, Tesse och jag på nyårsafton

Tesse, jag, Frida, Bodil och Natalie

Mina bordskompisar:)

Två av värdarna

Natalie, Tim och Tesse vid tolvslaget


Underbart att ha min bästa vän här, synd att hon var tvungen att åka så tidigt bara. Men tur var ju det för direkt när hon kom hem fick hon jobb:)


När Tesse åkt hem började jag och Jonas jobba i skolan mellan 8-16 varje dag med uppsatsen. Den lämnades i fredags och imorgon har vi opponering. Jag säger det nu innan jag vet något.....Jag är NÖJD med uppsatsen:) Vi har i allafall haft roligt jag och Jonas. Skratt, frustation, sång och skvaller har våra dagar bestått av. Marie (Jonas sambo) frågade idag hur gamla vi egentligen är som ritar, sjunger, fikar och har fruktstunder hela tiden:P

Har även börjat gymma lite smått. Har aldrig tyckt att det varit särskilt roligt men Fredrik håller på att visa mig hela kroppen vilket är väldigt roligt. Så nu för tiden går jag runt med konstant träningsvärk.

I fredags körde vi ben, båda två gick där i från som om vi hade skitit på oss. På lördagen var vi ute och gick i skogen, vid varje stubbe fick jag slänga benet åt sidan för att jag inte orkade dra det uppåt.

I lördags myste jag och Ida med att kolla på film. Det var evigheter sen vi hittade på något men har nu bestämt oss för att det ska bli ändring på det.

Ge oss sommar så vi kan ligga och lata oss i Gävle Strand!


Aah just det ja, 23 februari åker jag och mor till Thailand, ska bli underbart skönt. Längtar som tusan! Men innan dess ska jag flytta.

Thailand med Hea, 2006?



Kommentarer
ida säger:

Ja vi måste verkligen komma på fler saker att göra.

men förhoppnimngsvis orkar vi göra mer nu när den här kursen är över :p

2012-01-18 | 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback