Nu så

Nu kom jag på en sak till jag kan berätta.
I julklapp gav jag min bror, mor och far en varsin startplats i midnattsloppet (och givetvis till mig själv också). Så nu har de alla börjat träna. Pappa har verkligen satt igång (mamma har skvallrat) han springer på löpbandet och gymmar på jobbet varannan dag. Han är ju nästan värre än mig.
Mamma hakar också med pappa på gymmet och idag var hon och bror min ute och sprang i skogen. Bra kämpat tycker jag! Tobbe sprang enligt honom själv 4 km på 18. Så om jag nu ska kunna slå honom i loppet får jag jävla ligga i

Om tre veckor har han slagit vad med sin kompis att han ska springa milen på under en timme. Så nu återstår det att se hur det går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback