Frukt och grönt

Igår var en bra dag. Tog en lång morgon med mysfrukost och sedan cyklade vi till skolan, där satt jag till 15 och sedan cyklade jag in till stan köpte frukt och grönt på Konsum som hade halva priset på frukt och grönt. Mycket bra!

Precis när jag kom hem skickade Sara om jag skulle med ut och gå så hoppade i lite andra kläder och mötte upp Sara. Hem och landade i 30 minuter innan jag begav mig till Friskis för att möta upp mig kontaktperson för att gymma. Efter det gick jag raka spåret in och boxades med Natalie. Och ändå var klockan bara strax efter 8 när jag kom hem. Det bästa var att avsluta kvällen med ett Greys avsnitt:)


Idag blir det också skola och sen cirkelfys. Funderar på att jobba undan lite plugg idag så jag kan jag ju vara ledig imorgon. Det var ju så länge sedan jag var ledig;) Nej men onödigt att slita ut sig när man precis kommit tillbaka;)

Kommentarer
jr säger:

2012-03-18 | 03:42:08
Jens säger:

Frukt, mums. Se till att inte jobba allt för mycket nu bara. :P

2012-03-18 | 03:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback