Rivalerna

Idag har jag har varit och fikat med Ida och Sara. Vi hade tänkt att gå till Dagnys hörna där dem servera amerikanska pannkakor med choklad men det var så mycket folk där så det fick bli Java. Efter det gick jag hem till min karl och så åkte vi och handlade ingredienser till pizza.
Vi gjorde en pizza där grunden var ett libanesiskt bröd. Det blev supergott och det var väldigt smidigt och enkelt. Kan rekommenderas.
 
Nu har vi varit på bio, Rivalerna. Den var jätte rolig. Det kanske var liiiite mer killhumor (Tim skrattade så han grät). Men det var kanonkul:)
 
Nu sitter jag som fastklistrad framför körslaget, fantastiskt bra program:)
Dags att måla naglarna blåa och sen är det dags för sängen!
 
Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback