Snorsnorsnor

Hur mycket snor kan det finnas i min lilla näsa egentligen? Igår var jag i skolan och gjorde grupparbete och direkt när jag kom hem åkte Tim och jag och handlade. När vi kom hem var jag helt död. Tim fixade heträkpasta och jag höll sällskap:) 
Efter det kollade vi på Avatar, herregud, varför har jag inte sett den filmen förut?! Den var ju jättebra. 
 
Sedan blev det till att laga mat igen, guinoapanna den här gången. Den var tydligen god sa Tim. Jag känner ingenitng. 
 
Sov dåligt i natt, nös nös nös, kli i halsen och så lite mer snor på det! Sen upp vid kvart i sex för att kolla lägenheter. Hittade ingen idag. Sedan sov vi en timme till innan vi steg upp och jag skickade iväg min lilla pojk till skolan:)
 
Nu har jag installerat allt klart på min nya dator, lagt över alla filer, ringt bilfirman där jag köpte bilen (gaspedalen fastnar när man trycker ner den i marken). Så nu är jag på jakt efter en bra bilfirma i Gävle. Någon som vet någon?! Jag har även fixat sportify igen så nu letar jag låtar i 160 BPM. Någon som har några förslag på sådana låtar?
 
Ikväll ska vi kolla på en lägenhet och förhoppningsvis är den fin för nu orkar jag inte leta längre:) Och då blir vi nästan granne Jonas och Marie:)
 
Nehe dags att snyta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback