Sug!

Vad har hänt? Jag har fått ett sug av att börja blogga igen. Jag har tänkt på det i en vecka, först tänkte jag att det säkert var en engångstillfälle men suget sitter fortfarande i. Humm... ja vi får väl se hur länge det sitter i:)

För att göra det allt för tråkigt och skriva vad jag har gjort det senaste halvåret så kan jag bara säga att jag har haft "sommarlov". Och förhoppningsvis var det mitt sista sommarjobb för i januari är jag klar hälsopedagog. Läser sista terminen och ska nu skriva C-uppsats. Sliper fortfarande på vad jag och Jonas ska skriva om men när jag vet så kommer jag att berätta.

Karlen min var med hela sommar hemma i Småland vilket var väldigt mysigt så pass mysigt att vi nu har bestämt oss för att flytta ihop så nu letar vi aktivt lägenhet.

Idag regnar det eller ja, ösregnar menar jag:) Så för min del blir det att tvätta. Jag hade tänkt vara duktig idag och gå och köpa gymkort samt gå och sola (bra för själen). Men ack nej, det blir nog ganska chill ;)

Tyvärr blir det ingen bild nu då jag har formaterat min dator och har förtillfället ingenting på min dator. Fick lite smått panik när min dator hängde sig 4 gånger på samma dag så åkte och köpte en extern hårddisk och sen formaterade jag datorn. Det vore ju bra om man har en fungerande dator när man ska skriva C-uppsats.
Nåväl, ikväll blir det pannkaksrulle med currysmak och bio!

På återseende!

Kommentarer
Jens säger:

Wiee! Du har börjat skriva igen.

2012-09-19 | 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback