Kommentar

Jag tillhör de som blir glad av en kommentar.... ville bara säga det :)
 

Igår var det julbord med jobbet ute i Furuvik. Väldigt fin restaurang som hade ett perfekt läge. Jag har inte varit i Furuvik förut trots att jag bott här i 4 år. Förra sommaren när jag köpte bilen sa jag att jag ska åka runt och se allt som jag har missat, men så värst mycket har det inte blivit. Men åter till julbordet, det var trevligt och god mat och trevlig personal. Gick därifrån med en överfull mage och trött. 
 
Idag började vi med morgonmys, våffelfrukost och julkalendern. Jag tycker julkalendern är jättebra hittills! Idag ska jag ta dagen som den kommer, har inget planerat mer än att jag ska skicka ett Grattis-kort till farmor som fyller år i veckan:) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback