Massage

Igår var jag först på personalmöte och sedan gick jag och Jonas till Mocca och käkade lunch. Sedan åkte vi hem till Jonas och masserade. Det var alldeles för länge sedan vi masserade varann och det märktes. Båda skrek :) 
Det bästa med att massera sist är ju att man vet hur mycket man ska ge igen ;)
Efter det åkte jag och Tim och handlade mat, lagade hamburgare med cheddarost och stekta grönsaker i vitlök. 
 
Vi väntade hela dagen på att snöstormen skulle komma. När vi satt på mötet började det snöa mycket men inte storma. Men i natt vaknade jag flera gånger av stormen och imorse levde den fortfarande loppa. Nu har den lugnat ner sig lite men det snöar och yr fortfarande. 
 
Nu på morgonen har jag satt upp alla tomtar och senare idag ska vi sätta upp plastgranen. I år blir det tyvärr plastgran men det duger, bara man har en gran :) Tänkte strax bege mig ut och handla lite julklappar och när Tim är klar med plugget ska vi baka pepparkakor. Jag har köpt massor med nya fina papparkaksformar så jag ser fram emot resultatet. Ska försöka hinna med ett träningspass idag med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback