Närmare juletider

Julen närmar sig med stormsteg och jag har inte köpt några julklappar till min familj ännu, klurigt. 
Det är plusgrader ute och all den fina snön håller på att försvinna, jag hoppas det kommer in kalluft och snö igen. Allt detta klagande på snön, jag förstår att snön bli ledsen och inte vill komma.Jag förstår inte varför vi inte kan njuta av snön i stället, det är ju så vackert! 
 
Imorgon fyller farmor år så jag idag ska jag skicka ett grattiskort till henne. En av mina barndomkompisar väntar barn som var beräknat till den 5:e men det har fortfrande inte kommit någon bebis. Jag tror att det kommer blir en Lucia på lucia:) 
 
Idag är det träning, sätdning och bakning som står på schemat.
 
Igår bakade jag LCHF vörtbröd. Det är ju så himla gott! Har precis ätit smörgåsar till frukost med julskinka på och nu sitter jag och smuttar på mitt kaffe. Lugnet före stormen så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback