Gruppträning

Det där med gruppträning är ju egentligen min grej. Gym är inte så himla upphetsande men jag gör det ändå. 
I allafall så, jag har en poäng alltså :P 
 
Sen jag bytte gym har jag inte kommit in med gruppträningen på det nya gymmet. När jag bytte var jag supertaggad på alla nya roliga pass som fanns att välja på men när jag väl går på pass så är det inget som jag fastnar för. Jag känner mig trött under hela passen och kommer inte igång. 
 
Idag var jag på stepstyrka och äntligen trillade poletten ner varför jag inte tycker om det nya gymmet, dem har inga lampor i taket i gruppträningslokelerna. Några fjuttiga på väggen, så när man stiger in i lokalen är det dämpat ljus, jag skulle lätt kunna somna där om jag bara la mig ner. Hur taggad blir man då på att träna. 

Mitt förra gym kunde jag komma trött men blev pigg eftersom det var ljust och känns som mitt på dagen. Men här kommer jag aldrig igång eftersom det inte är upplivande ljust. Usch, blir irriterad för jag kan inte vara den enda som har tänkt på detta eller som känner som jag?! Passen är ju säkert roliga men man har ingen energi i skummet.
 
Tror minsann jag ska klaga lite :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback